Odpowiedzi

2010-03-22T19:35:11+01:00
ZAPROSZENIE!!!
Serdecznie zapraszamy wójta giminy z okazji sprzątania świata, które odbędzie się 23.03.2010. r. o godzinie 10.
oranizatorzy: szkoła
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:35:53+01:00
ZaAPROSZENIE

Serdecznie zapraszam pana Wójta_________________________ NA akcję
,,Sprzątanie Świata 2010,,,która odbędzie sie w dniach 21-23 Czerwca 2010r. w godzinach 14-16.Akcja Rozpocznie sie W szkole Podstawowej Nr 2 w naszym mieście.Serdecznie Zapraszamy.
Samorząd Szkolny
2 5 2