Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:37:28+01:00
1.żelazo
2.sejsmiczne
3.litosfera
4.wiercenia/geologiczne
5.konwekcyjne
6.skorupa/ziemska
7.płaszcz/ziemi
8.torf
9.ciecz
10.jądro
11.minerał
hasło:astenosfera- warstwa płaszcza ziemskiego położona na głębokości od 100 do 400km pod powierzchnią ziemi.

6 4 6
2010-03-22T19:42:54+01:00
Jeśli chodzi o krzyżówke to mam:
1)żelazo
2)seksmiczne
3)litosfera
4)wiercenia geologiczne
5)konwekcyjne
6)skorupa ziemska
7)płaszcz ziemi
8)torf
9)ciecz
10)jądro
11)minerat
Hasło:ASTENOSFERA jest to warstwa płaszcza ziemskiego położona na głębokości od 100 do 400km.pod powierzchnią Ziemi.
Materiał skalny w warstwie astenosfery jest częściowo stopniowy,ma lepkość większą niż lepkość litosfery oraz jest plastyczna

licze,że dasz naj bo trochę się napisałam:)
Pytanie
Gimnazjum Geografia 10+5 pkt
Zeszyt ćwiczeń do geografii dla klasy pierwszej gimnazjum "Nowa Planeta"
zad. 7, str 53 od Czarna000Żmija 22.03.2010
Dopytaj Zgłoś nadużycie!
Odpowiedzi
Odpowiedzi
2
Avatar użytkownika timaxo77
Najlepsza Odpowiedź!
Timaxo77 Rozwiązujący odpowiedział 22.03.2010
1.żelazo
2.sejsmiczne
3.litosfera
4.wiercenia/geologiczne
5.konwekcyjne
6.skorupa/ziemska
7.płaszcz/ziemi
8.torf
9.ciecz
10.jądro
11.minerał
hasło:astenosfera- warstwa płaszcza ziemskiego po