Używając odpowiednich cyfr i liter, połącz w pary postaci skłócone ze sobą.
1.Grzegorz VII
2.Władysław Jagiełło
3.Zbigniew
4.Władysław Łokietek
5.Bolesław Chrobry

a.Henryk II
b.Wacław II
c.Bolesław Krzywoustny
d.Ulrich von Jungingen
e.Henryk IV
f.Jan Hus


3

Odpowiedzi

2010-03-22T19:37:03+01:00
1.Grzegorz VII - e.Henryk IV
2.Władysław Jagiełło - d.Ulrich von Jungingen
3.Zbigniew - f.Jan Haus
4.Władysław Łokietek - b.Wacław II
5.Bolesław Chrobry - a.Henryk II
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:39:40+01:00
2010-03-22T19:40:35+01:00