Odpowiedzi

  • nino
  • Początkujący
2010-03-22T19:39:25+01:00
Niech trzyma sie grupy
niech bedzie posluszna i rozsadna
niech bedzie pokorna i ulegla pasterzowi
niech robi co jej nakarze a napewno bedzie szczesliwa i nie dojdzie do zguby
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:41:21+01:00
-Niech uważa na wilka;
-Musi trzymac sie blisko stada i nie oddalac od niego;
-Nie jesc roslin ktore moga byc trujace;
-Niech ucieka podczas zagrozenia;
2010-03-22T19:41:33+01:00
1. musi trzymać się stada.
2. musi słuchać swojego pasterza.
3. musi współpracować z innymi owieczkami.
4. musi czynić dobro.
5. musi jeść trawę ^^
;)