Odpowiedzi

2010-03-22T19:41:13+01:00
Na wsi sa zapasy pod dostatkiem a jest daleko do sklepu :D
1 1 1
2010-03-22T19:41:55+01:00
Zalety i wady życia na wsi:
zalety:
- małe zanieczyszczenie środowiska
- brak dużego ruchu miejscowego
- brak nadmiernego hałasu
- znajomość ludzi dookoła
- kontakt ze zwierzętami
Wady:
- brak dużych ośrodków rozrywkowych i przemysłowych
- brak obiektów sportowych
- brak rozwiniętej komunikacji
- problemy z dojezdzaniem do określonych miejsc
- brak wyższych szkol
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:42:14+01:00
Zalety:
- kontakt z naturą
- rozwijanie swoich pasji (fotografia, biegi, kolarstwo)
- zdrowe powietrze
- zdala od ulicznego zgiełku
- cisza, spokój, harmonia ducha
- przywrócenie równowagi organizmu
- sielanka
- latem można stworzyć taką wiejską farmę
- tylko na wsi może rozwinąc się na przykład stadnina konno, która może byc atrakcją dla turystów

Wady:
- brak wysokiej generacji technologii
- słaby dostęp do centrum handlowego
- utrudniony dostęp, by pójsc do kina, teatru czy na basen
- brak odpowiednich komunikacyjnych połączeń
- w zimie utrudniony dojazd

Good luck :)
1 5 1