Hejkaa..^^..!
Pooomocyy to na jutroo!!!
Moje zadanie domowe z przyrody:
Opisz znaczenie płazów w przyrodzie ( co dobrego robią, jaki mają wpływ a środowisko)
Oraz mam pytanie co to jest Aksolo??
Dzięki z góry oczywiście dam naj. i ocenę 6 (proszę o sensowne, krótkie odp.)
;ppp

2

Odpowiedzi

2010-03-22T19:47:11+01:00
Na pierwsze pytanie wejdź sobie na strone:
http://zapytaj.com.pl/Category/010,004/2,117591,znaczenie_plazow_w_przyrodzie.html
a to zagadnienie masz niedokończone powinno być AKSOLOTL- oznacza neoteniczną formę płazów ogoniastych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:53:02+01:00
Znaczenie płazów na środowisko:
- zjadają szkodniki
- dostarczają pokarmu ludziom i zwierzętom
- utrzymują równowagę w przyrodzie

Jeśli chodzi Ci o aksolotle to są to drapieżniki; bardzo żarłoczne płazy