TEN OBCY Do wypisanych poniżej ponadczasowych temato dopisz przyklady z utworu
konflikty z rodzicami npUla nie mogla porozumiec sie z ojcem
trudna przyjazn np...
pierwsza milosc np...
relacje miedzy chlopakami i dziewczynami np..
wakacyjne zabawy np...
nasladowanie starszych kolegow np...

jeszcze mam nauczyc sie opowiadac jakos przygode jaka to moze byc??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:51:07+01:00
Konflikt z rodzicami - więc tak Ula miała taki konfilkt ze swoim tatą, ponieważ nie mogła się z nim porozumieć. Tak naprawę nie znała go nie wiedziała jakim jest człowiekiem. dzieciństwo spędziła z matką tylko potem przeprowadziła się do ojca bo jej mama umarła.

trudna przyjaźń- przyjaźń Zenka i Uli. Niby zenek ją ignorował, ale gdy byli sami bardzo się przed nia otwierał. Kiedy byli w czyimś towarzystwie nawet nie zwrócił na nią uwagi. Ula czuła się zagubiona.

pierwsza miłość -tak jak już wcześniej napisałam Ula i Zenek czuli się dobrze w swoim towarzystwie kiedy byli sami. Zenek nawet wyznała jej miłość.

wakacyjne zabawy-czwórka przyjaciół( Marian, Ula, Julek i Pestka) odnajdują na wyspie zanka traktują to jako wielką przygode i tajemniczą zagadkę

naśladowanie starszych kolegów- Julek naśladował Zenka imponowało mu w nim to że jest takie dojżały i samodzielny.
28 4 28
2010-03-22T19:51:45+01:00
Trudna przyjaźń - Pestki i Uli,ponieważ pestka chciała we wszystkim przebić Ulkę.

pierwsza miłość - gdy Ula zakochała się w Zenku

relacje między chłopakami i dziewczynami - pomoc w potrzebie

wakacyjne zabawy - wyścigi w pływaniu

naśladowanie starszych kolegów - Julek chciał za wszelką cenę naśladować swojego nowo poznanego kolegę Zenka Wójcika

Ja osobiście uczyłam się tej przygody kiedy Zenek uratował dziecko,nie było to dla mnie jakoś trudne :) Ale myślę,że to zależy od gustu :))
59 4 59