Odpowiedzi

2010-03-22T19:44:03+01:00
Roztwór 3 % oznacza,że w 100 g roztworu znajduje się 3g soli, czyli na wodę przypada 97g
układamy proporcję biorąc pod uwagę te dane:

3g soli---- przypada na ---- 97 g wody, to
X g--------przypada na -----5000g wody

X = 3g × 5000g : 97g = 154,6 g
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:45:36+01:00
Ms=3*2000/100=60g

2000-500=1500

mr=1500

cp=6000/1500=4%
1 5 1