Odpowiedzi

2010-03-22T19:44:02+01:00
Kupując obligacje nie stracimy pieniędzy ponieważ, emitentem jest państwo, które zapewnia bezpieczeństwo inwestycji.
Skarb Państwa stale potrzebuje środków na bieżące funkcjonowanie i pokrycie niedoborów budżetowych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:44:55+01:00
Kupując obligacje nie stracimy pieniędzy ponieważ, emitentem jest państwo, które zapewnia bezpieczeństwo inwestycji.
Skarb Państwa stale potrzebuje środków na bieżące funkcjonowanie i pokrycie niedoborów budżetowych.

Również dlatego że obligacje są to papiery wartościowe które mówią o tym ile pieniędzy pożyczyliśmy państwu i państwu musi nam wrócić włożone pieniądze z oprocentowaniem