Mam taką prośbę . Moja siostra z 2 podst. ma podane zdania z czasownikiem i pomóżcie jej . Np: Kwitną Kwiaty to kwitną jest czasownik a to ma tak być , żeby nie było tego czasownikaa .. podam wam te zdania ich jet mało .;* ;)
1.Kwitną Kwiaty . ;);p
2.Wiosną śpiewają kwiaty .
3.Nad łąką latają motyle . ;)
Pomóżcie bo mi tu tróje i tróje a mi sie nie chce jej pomagać .. ;) ;*** z Góry Dziękuję . ;

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:45:58+01:00
1 kwitnące kwiaty
2 śpiewające i wiosenne kwiaty
3 latające motyle nad łąką
2010-03-22T19:46:03+01:00
1.kwitnace kwiaty
2.spiewajace kwiaty wiasna
3.latajace motyle nad loka
2010-03-22T19:46:12+01:00
1. kwitnące kwiaty;
2. Śpiewające wiosna kwiaty [?] chyba ptaki. :)
3. Latające nad łąką motyle.
1 5 1