Odpowiedzi

2010-03-22T19:48:42+01:00
10x+8≥6x+16
10x-6x znak nierówności 16-8
4x znak nierownosci 8 /4
x znak nie rownosci 2

3x-3+2x≥-4+2x
3x+2x-2x znak nierownosci -4+3
3x znak nierownosci -1 /3
x znak nierownosci -1/3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:50:34+01:00
10x+8>6x+16
10x-6x>16-8
4x>8/:4
x<2

3x-3+2x>-4+2x
3x+2x-2x>3-4
3x>-1/:3
x<-1/3

znaki(<,>) oznaczaja mniejsze,większe lub równe,nie potrafilam dodac kreseczki :P/
2010-03-22T19:51:19+01:00
10x+8>6x+16
10x-6x>16-8
4x>8 /:2
x>2


3x-3+2x>-4+2x
3x+2x-2x>-4+3
3x>-1 /:3
x> -1/3


tylko z tymi dziubkami co masz w poleceniu bo ja ich nie umiem robić