Odpowiedzi

2010-03-22T19:53:05+01:00
Nie szanuje swojego nauczyciela nie dlatego ze jest naszym wrgiem tyk dlatego ze jest zupelnie z innej epoki niz my mlodzi.czesto nie rozumie tego co robimy i o czym myslimy.kazdy z nas nie lubi swojego nauvczciela bo naczycie nie traktuje nas serio.czesto nie pomaga nam w tedy gdy potzrzebujemy tej pomocy a przeciez nauczyciel powinien byc jak nasz rodzic,ktory nas wspiera i na ktorego mozemy zawsze liczyc.nauczycile traktuja dzieci jak nieuki i gaby ktore moga bezkarnir obrazac .jedni nauczyciele sa dobrzy prwie jak przyjacile mozemy znimi porozmawiac wyzalic sie i td a niektorym nawt szal jest odpowiedziec dzien dobry;/takie zycie co zrobic z tym faktem bo dogadac to si rzcej nie mozna.dlatego nie szanujey czeto naszych nauczycieli
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:53:18+01:00
Mój nauczyciel od lekcji J.Angielskiego nazywa się.................
Nie szanuje go,gdyz uważam,że za dużo od nas wymaga.Musimy zbyt dużo czasu poświęcac nauce przez co nie mamy czasu dla siebie.Jest on równiez zbyt surowy.Nigdy nie można pośmiac sie na lekcji.Wszyscy stoja jak na szpilkach,a gdy komus cos się nie uda nauczyciel ten,krzyczy na nas.

Dodaj tez ,że nie lubimy gdy zadaje dużo prac domowych itp.

Pozdrawiam.