Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T19:49:50+01:00
Zastosowanie wodorotlenku sodu:
wyrób mydła
wyrób szkła wodnego z krzemionki
produkcja detergentów, barwników,
czyszczenie rur kanalizacyjnych specyfikiem typu "kret"
produkcja sztucznego jedwabiu
produkcja gumy, regeneracji kauczuku
procesy uzdatniania wody dla celów przemysłowych
rafinacja ropy i olejów mineralnych
przeróbka ciekłych produktów koksowania
przemysł papierniczy
przemysł spożywczy (E524)
mycie urządzeń przemysłu spożywczego w procesie CIP
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:51:00+01:00
Przeróbka ciekłych produktów koksowania
przemysł papierniczy
przemysł spożywczy
wyrób mydła
wyrób szkła wodnego z krzemionki
produkcja detergentów, barwników,
produkcja gumy, regeneracji kauczuku
procesy uzdatniania wody dla celów przemysłowych
rafinacja ropy i olejów mineralnych
czyszczenie rur kanalizacyjnych specyfikiem typu "kret"
produkcja sztucznego jedwabiu
produkcja gumy, regeneracji kauczuku
procesy uzdatniania wody dla celów przemysłowych
rafinacja ropy i olejów mineralnych


1 5 1