Odpowiedzi

2010-03-22T19:51:11+01:00
Wiele osób czuje się samotnych nawet jak dookoła jest "rój" ludzi. Jednym jest z tym źle, a dla innych to "droga", którą sami sobie wybrali. Według mnie należy doceniać to co jest wokół nas. Nie doceniamy tego, póki naprawdę kogoś nie stracimy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:54:32+01:00
Oswoić znaczy stworzyć więzi

W książce Antoina de Saint-Exupéry lis tłumaczył Małemu Księciu, że oswojenie jest tym samym , co zaprzyjaźnienie się. Za tym również idzie stworzenie więzów. Chłopiec żeby oswoić tego zwierzaka musiał codziennie do niego przychodzić o danej porze, żeby ten już go doczekiwał i podniecał się ze spotkania.