"Musimy isc wprost na fale (...) pod wiatr ciągle pod wiatr to jedyny sposób aby sie przebić... Zawsze pod wiatr wystarczy tylko o tym pamietac nie tracic glowy" - Co miał na mysli kapitan Mac Whir wypowiadając te słowa

i jeszcze jeden cytat:


"Nan szan przypomniał udręczoe i znękane statki powracające z końca świata i słusznie ,bo w czasie krótkiego rejsu odbył daleką drogę dobijając niemal do brzegów Tamtej Strony" - Wyjaśnij znaczenie wyrażenia "Tamta Strona"

2

Odpowiedzi

2009-10-28T16:48:12+01:00
1,Nie poddawać się cokolwiek się zdarzy ,iść pod wiatr.
2.Śmierć

3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T16:51:10+01:00
Według mnie kapitan Mac Whir miał na myśli to że nie powinniśmy się nigdy poddawać, iść cały czas na przód, nie słuchać opini innych iść pod wiatr pokazujac że wszystko możemy

niezbyt ambitne, ale jest ;] tego drugiego to niestety nie wiem...
6 3 6