Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T19:52:28+01:00
Grać- jest to wyrażenie będące odpowiednie gdy np. gramy w siatkę albo mamy ochotę zagrać w sietkę

gra-jest to wyrażenie będące odpowiednikiem gry np. zespołowej

licze na naj
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:53:47+01:00
Gra ma różne znaczenia jako program komputerowy , gra w sporcie ,kostka do gry, gra planszowa.
Grać- to podobne do slowa gra .My bedziemy grac w gre komputerową w czasei przyszłym znaczenie symboliczne tak jak wczesniej pisałam.