Odpowiedzi

2010-03-22T19:51:25+01:00
43,1
6,1
60
560
1360
20
200
70
1600
4 3 4
2010-03-22T19:52:11+01:00
10 * 4,31=43,1
0,061 * 100=6,1
0,6 * 100=60

5,6 * 100=560
1,36 * 1000=5600
0,02 * 1000=2000

1000* 0,2=200
0,7 * 100=70
1000 * 1,6=1600
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:52:47+01:00
Droga koleżanko jak sie mnoży np przez 1000 to przecinek przesówamy w prawo o ilość zer a jak się dzieli to przesuwamy w lewo przecinek o ilość zer. Uważam że jesteś to w stanie sama zrobić To jest banalne. Powodzenia
4 2 4