Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:51:24+01:00
Symonia nepotyzm inwestytura i niemoralny styl życia
1 5 1
2010-03-22T20:11:21+01:00
Przykłady :

- Schizma Wschodnia. Podział kościoła na prawosławny i katolicki.
- Reformacja. Od kościoła katolickiego odgałęzia się spora część północnej Europy.
Powstanie kościoła luterańskiego i kalwina.
- Skutki II wojny światowej. Stosunki kościołów żydowskich i katolickich została wystawiona na wielką próbę ( zbrodnie nazistowskie).
- Fala ateizmu przelewająca się przez cały glob. Coraz mniej osób jest wierzących i jeszcze więcej rezygnuje z praktykowania.