3,5dm ile to cm ?
7 jedna dwudziesta ile to cm ?
5000cm ile to dm ?
20000cm ile to dm?
1500000mm ile to dm ?
70000000mm ile to dm ?
360 dag ile to kg ?
16,5 t ile to kg ?
0,08t ile to dag ?
750 g ile to dag ?
6 dag ile to g ?
7,2 dag ile to g ?

3

Odpowiedzi

2009-10-28T16:44:41+01:00
A)35cm
b)????7 i jedna dwudziesta?czego?dm,m,cm?brakuje jednostki!!!!
c)500dm
d)2000dm
e)15000dm
f)700000dm
g)3,6kg
h)16500kg
i)8000dag
j)75dag
k)60g
l)72g

I Uważaj proszę bo w pkt h) zarówno winux jak i poziomka777 popełnili BŁĄD!!!
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T16:46:51+01:00
3,5dm ile to cm ? 35 cm
7 jedna dwudziesta ile to cm ? 70,5 cm
5000cm ile to dm ? 500 dm
20000cm ile to dm? 2000 dm
1500000mm ile to dm ? 15000 dm
70000000mm ile to dm ? 700000 dm
360 dag ile to kg ? 3,6 kg
16,5 t ile to kg ? 1650 kg
0,08t ile to dag ? 8000 dag
750 g ile to dag ? 75 dag
6 dag ile to g ? 60 g
7,2 dag ile to g ? 72 g
4 5 4
2009-10-28T16:50:39+01:00
3,5dm=35cm w drugim przykładzie nie wiem co zamienic na cm więc jesli71/20dm=7/20dm=70/20cm=3,5cm 5000cm=500dm 20000cm=2000dm 1500000mm=15000dm 70000000mm=700000dm 360dag=3,6kg 16,5t=16000kg 0,08t=8000dag 750g=75dag 6dag=60g 7,2dag=72g
3 4 3