Z tego poniższego fragment u wypiszcie:
a) Nazwę dokumentu który był podstawą utworzenia paktu
b) Wartość , których zamierzsano bronić
c) sposób ich obrony.

Pakt Północnoatlantycki , Waszyngton 4 kwietnia 1949
Strony państwa a niniejszym traktacie p[otwierdzają swą wiarę w ciele i zasady KArt Narodów Zjednoczonych i swe pragnienie współżycia w pokoju ze wszystkimi ludami i wszystkimi rządami. Są one zdecydowane ochraniać wolność , wspólne dziedzictwo i cywiliazcję swych ludów , oparte na zasadach demokracji, wolności jednostki i praworządności . Są one zdecydowane połączyć swe wysiłki w celu zbiorowej obrony, zachowania pokojuibezpieczeństwa
Dlatego wyrażają one zgodę na niniejszy traktakt Północnoatlantycki
daAM NAJ , liczę ma sybkie odp

2

Odpowiedzi

2010-03-22T19:56:49+01:00
A)Karty Narodów Zjednoczonych
b)wolność, wspólne dziedzictwo, cywilizacje ludow
C)połączenie swych wysiłkow, wyrażenie zgody na Traktat Północnoatlantycki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:05:11+01:00
A) traktat północnoatlantycki
b)wolność, wspólne dziedzictwo,zasade demokracji, wolnosci jednostki,praworzadnosc.
c)zbiorowa obrona zachowania pokoju i bezpieczenstwa.
traktat dlatego ze pakt to jest to co juz zostalo ustanowione.
nie pisz w b ze cywilizacje ludow bo zostala ona oparta na tych zasadach ktore nalezy bronic.