Odpowiedzi

2010-03-22T19:56:01+01:00
A) Chodź tutaj
b) Siadaj
c) Bądź cicho
d) sorki ale nie wiem ;/
e) Nie mów
f) Nie ruszaj się
g) Nie patrz na swoją książkę
h) Uśmiechnij się
i) Wyczyść stół/biórko
j) Nie śmiej się
k) Nie dyskutuj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:56:16+01:00
A przyjdź tutaj
b usiądz
c bądź cicho
d zle sformułowane
e nie rozmawiaj
f nie ruszaj sie
g nie patrz w ksiązke
h uśmiechnij sie
i posprzataj swoje biurko
j nie śmiej sie
k nie kłóć sie
2010-03-22T19:57:05+01:00
A) przyjdz tutaj .
b) usiadz .
c) badz cicho .
d) nie wiem . ;)
e) nie mow .
f) nie ruszaj sie [?]
g) nie patrz na ksiazke/zeszyt .
h) usmiech , prosze . ;)
i) posprzataj/wyczysc lawke . [?]
j) nie wiem .
k) nie wiem . ;)