Odpowiedzi

2010-03-22T19:57:43+01:00
Palenie nie jest zdrowe!
Palenie bardzo szkodzi sercu
serce które będzie miało dość dymu papierosów umiera
pAlenie jest szkodliwe równiez dla osób w otoczeniu osoby palącej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:02:45+01:00
Możesz zacząć tak:

Witam,
Czy zadje sobie Pan/Pani sprawę z tego jak bardzo szkodliwe i niebezpieczne jest palenie tytoniu? Z każdym papierosem Pana/Pani życie jest skrócone o 1 minutę! Czy naprawdę nie chciał by Pan/Pani wydłużyć sobie życie....
Wiem to że nie jest to najprostrzą rzeczą, ale żyjemy w XXI wieku! Jest wiele tabletek, inhalatorów, plastrów pomagających rzucić palenie! Pozatym zanieczyszcza Pan/Pani środowisko, rzucając gdzie popadnie ledwo zgaszonego papierosa! Nie trzeba być samolubnym! Niech Pan/Pani rozważy pomoc sobie i środowisku!!

Dziękuję, Podpis................
2010-03-22T20:05:36+01:00
Czekam na naj :P
miejscowość, data


Szanowny Panie !

Chciałabym namówić Pana na próbę rzucenia palenia.
Jest ono wręcz samobójstwem, gdyż szkodzi się własnemu ciału. Serce w pewnym momencie skończy swoją pracę przez nadmierne i złe działanie tytoniu. Jeśli zależy Panu jeszcze na życiu, namawiam do rzucenia palenia. Proszę to rozważyć.
(Podpis)