Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:52:35+01:00
1. Uzdrowienie kulawego człowieka przed Świątynią.
2. Uzdrowienie sparaliżowanego Eneasza.
3. Wskrzeszenie Tabity.

Cud - niezwykłe, niecodzienne zjawisko lub coś bardzo pięknego, niesamowitego.
1 5 1
2009-10-28T19:39:01+01:00
Cud – zjawisko lub zdarzenie, o którym niewystarczająca wiedza o rzeczywistych przyczynach i przebiegu nie pozwala na jego naukowe wytłumaczenie. Wywołane jest nieznanymi prawami lub interwencją bóstwa.
2 3 2
2009-10-28T19:59:41+01:00
Pierwsze jest to Uzdrowienie kulawego człowieka przed Świątynią.
Uzdrowienie sparaliżowanego Eneasza.
Wskrzeszenie człowieka


Cud – zjawisko lub zdarzenie, o którym niewystarczająca wiedza o rzeczywistych przyczynach i przebiegu nie pozwala na jego naukowe wytłumaczenie.