Odpowiedzi

2009-10-28T16:47:27+01:00
Lasy i łąki to zielone płuca miasta, poniewrz dostarczaja one ludzią zdrowsze powietrze. Jest ono czyste i świerze. Takie powietrze jest równierz dla nas zdrowsze.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T16:47:59+01:00
Lasy i łąki to zielone płuca miast. Oznacza to,że dzięki niewielkim zielonym obszarom w miastach drzewa, wogole rosliny wytwarzaja tlen, dzieki ktirym my mozemy oddychac. jest czystsze powietrze i zdrowszy tryb zyci. jest to wazne poniewaz w dzisiejszych czasach jest wiele fabryk i ludzie przemieszczaja sie glownnie autami a to powoduje coraz wiekszezanie czyszczenia.
;)
2009-10-28T16:52:05+01:00
Lasy i łąki porównywane są do płuc ze względu na pełnioną funkcję, czyli dostarczanie niezbędnego do życia tlenu.