Odpowiedzi

2010-03-22T19:59:38+01:00
Moim zdaniem Kochanowski jest życiowym bohaterem, ponieważ oprócz swoich sukcesów życiowych przeżył poważną tragedie, jaką była śmierć córki. To spowodowało, że zwątpił w wiarę w sprawiedliwość Boga oraz w filozofie stoicką .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T19:59:48+01:00
Tak. Zdecydowanie tak. Kochanowski w swoich trenach czy też fraszkach podejmuje bardzo refleksyjne tematy i te bliskie sercu. Rozważa w swoich utworach refleksje na temat życia i to, jak powinniśmy życ. Co najważniejsze Kochanowski przeszedł taką metamorfozę moralną po śmierci jego córki, wtedy to jego utwory stały się nie tylko refleksją życia, ale i śmierci, miłości, wielkiego uczucia, a takze rozpaczy. W swoich trenach opisywał swoje doświadczenia i odczucia, dlatego śmiało można go uznac za życiowego bohatera.