Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:02:48+01:00
Mowa o przeprawie przez morze czerwone zamek z wody- morze, klucz drewniany-drewniana laska ,mysz uciekła- żydzi uciekli ,kot złapany-zamknęło się przed wrogami
Czyli ucieczka Żydów z Egiptu-przeprawa przez Morze Czerwone.

Nie wiem czy o to Ci chodziło.;)
16 4 16
2010-03-22T20:39:03+01:00
Mojżesz przeprowadzał lud wybrany, przez morze, wtedy ono się rozstąpiło:

zamek z wody - morze , miejsce gdzie zwierzęta żyją
klucz drewniany - rydwany drewniane
mysz ucieka - lud wybrany, kótry mojżesz go przeprowadza
kot złapany - żołnierze, którzy się utopili, gdy morze zaczęło sie złączać
16 3 16
2010-03-22T20:44:13+01:00
Przeprawa przez Morze Czerwone:
Zamek z wody = Morze Czerwone
Klucz drewniany = Laska Abrahama
mysz uciekła = żydzi przeszli przez morze
kot złapany = Wojska Faraona uczą się pływać ;)
13 3 13