Odpowiedzi

2010-03-22T20:28:50+01:00
Od.góry:
Substancja.między.komórkowa-osocza

w.środku.od.lewej:
krwinki.czerwone,czyli.erytrocyty.
leukocyty,czyli.krwinki.białe
płytki.krwi

na.samym.dole.w.środku:
odporność,bronią.przed.drobnoustrojami.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:29:46+01:00
1.Krew
2.Substancja międzykomórkowa-osocze
3.Erytrocyty czyli krwinki czerwone
4.Leukocyty, czyli krwinki białe
5.Płytki krwi
6.transport tlenu i substancji odżywczych
7.Zapewniają organizmowi odporność i bronią przed drobnoustrojami wywołującymi choroby
8. Udział w krzepnięciu krwi

pisałam po koleji od lewej strony do prawej
wszystko jest na 100% dobrze bo robiliśmy to z panią

liczę na naj
12 4 12