Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:34:24+01:00
Sól kamienna----------przemysł spożywczy
diament----------- jubilerstwo
marmur niestety nie wiem
szafir------------jubilerstwo


:)))))))))
2010-03-22T20:36:47+01:00
Zad 4 str 51
a) gips-gips nie należy do skał przeobrażonych
b)zlepieniec-zlepieniec nie należy do skał luźnych
c)piaskowiec-piaskowiec nie należy do skał organicznych
d)andezyt-andezyt nie należy do skał osadowych
e)granit-granit nie należy do skał chemicznych

Mam nadzieję że pomogłam i liczę na naj ;pp
2 5 2