1. Ile spośród liczb 10,20,30,35,55 jest większych od średniej arytmetycznej tych liczb?
a) żadna
b) jedna
c) dwie
d) trzy

2. W pełnym dzbanku mieści się 2/3 litra soku. Ile litrów soku potrzeba,by wypełnić 3/4 pojemności dzbanka?
a) 5/7
b)1/2
c)2/3
d)1


2

Odpowiedzi

2010-03-22T20:07:10+01:00
Zad 1 odp c
10+20+30+35+55=150
150:5=30
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:08:12+01:00
1. c) dwie
10+20+30+35+55=150
150:5=30
{10,20}>30

2. b) ½
¾ * 2/3 = ½ * 1/1 = ½
2 5 2