Odpowiedzi

2010-03-22T20:07:22+01:00
Złota
v- 2*3*10=6*10=60cm3
60cm3*19,3g=1158g

srebna
v-60cm3
60cm3*10,5g=630g
1158g-630g=528g

jest lzejsza o 528grama
3 3 3
2010-03-22T20:10:35+01:00
V=2*3*10
V=60 cm³ zakładam że wymiary podane są w cm
60*19,3=1158 g = 1,158 kg - sztabka złota
60*10,5=630g -sztabka srebra
1158-630=528g - różnica między sztabką złota a sztabką srebra


4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:11:22+01:00
Sztabka złota
2x3x10=60 cm3
60x19,3=1158gramów

sztabka srebra
60x10,5=630 gramów

1158-630=528gramów

Odp.Sztabka srebra jest lżejsza o 528 gramów
9 5 9