Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:08:50+01:00
Jeśli są potrzebne sterowniki zainstaluj je , następnie podepnij mikrofon i zrób Audio test . Możesz taki zrobić np. na Skype lub Nowym GG :D Gdy będą jakieś problemy sprawdź ustawienia w Panelu sterowania :)
2 5 2
2010-03-22T20:23:09+01:00
Na końcu kabelka mikrofonu jest taki obrazek mikrofon i styłu u komputera szukaj też takiego znaczka albo szukaj koloru takiego jaki jest na końcu kabelka od mikrofonu.Potem jak masz Skype to wypróbuj jeżeli nie działa to mikrofon jest zepsuty.
2 2 2
2010-03-22T20:24:16+01:00
Z tyłu komputera jest wejście USB podłącz pod to a na ekranie pokarze sie podłączono urządzenie kliknij i sie włączy
NARAZIE !
2 3 2