Odpowiedzi

2010-03-22T20:15:23+01:00
Idzie Wiosna roześmiana!
Cieszy wszystkich od rana.
Już Kwiatuszki niczym puszki.
Rosną wszędzie małe duszki.

Siostra z bratem już się cieszą
Bo nareszcie się odciszą...
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:44:20+01:00
Wiosno wreszcie zawitałaś!
Królowo pór roku,
Z pod śniegu się wyłoniłaś,
i przyszłaś o mroku.

Okryłaś zielenią wszystko wokoło
Na niebie widać słońce
Dzieci śmieją się wesoło
zimy widać już końce

Wreszcie przyjdzie maj
i radość z każdego zdarzenia
Na ziemi istny raj,
I o szczęściu marzenia

Rozkwitają pąki róż
Trawa jest pokryta rosą
Więc na nogi buty włóż
i wyruszaj krętą szosą.

Wiosna Wiosna! krzycz wokoło
wszystko budzi się do życia
niech sie ludzie dziwią i pukają w czoło
a ty ciesz się z jej przybycia


glupie ale mam nadzieje ze pomoglam xD
14 4 14
Słuchaj, wcale to nie jest głupie! Bardzo ładnie i mądrze napisałaś wiersz! Dostałam za niego 5+. Dziękuję ci bardzo!. I trochę więcej wiary w swoje umiejętności!