Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T16:53:34+01:00
Bóg uratował (ostrzegł) prawych ludzi z Sodomy i Gomory, ocalił ludzi sprawiedliwych i dobrych. Natomiast w zniszczonych miastach pozostali sami grzesznicy, którzy byli skazani na śmierć za swe niecne uczynki.
14 4 14
2009-10-28T16:57:29+01:00
Bóg wyratował sprawiedliwych z miasta pełnego grzechu, i nakazał całkowicie zapomnieć, o przeszłości bo grzech podlega karze w tym wypadku to było zniszczenie całkowite miasta
4 3 4