Odpowiedzi

2010-03-22T20:19:23+01:00
Depresja Morza Kaspijskiego - Rosja(Depresja ta obejmuje część Europy a także Azji

Schieland - Holandia

Żuławy Wiślane - Polska
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:21:25+01:00
Żuławy(1,8m. p.p.m) -Polska
Schieland(6,7m. p.p.m.) -Holandia
Morze Kaspijskie(28m. p.p.m.) -występuje i w Europie i w Azji, europejska część leży w Rosji.
17 3 17
dzieki bo robie z kol prezentacje :3