Odpowiedzi

2010-03-22T20:16:09+01:00
Moim zdaniem ania z zielonego wzgorza to mila sympatyczna i urokliwa dziewczynka .ma bardzo rozwinieta wyobraznie i czasami niemoze nad nia zapanowac.ma nieduzo kolezanek .jest ruda dziewczyna ,dlatego tez wszyscy sie z niej smieja.została zaadoptowana i jest nowa w tej okolicy.jest dobra uczennica. chcialbym chcialabym miec taka kolezanke jak ona.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:17:34+01:00
Według mnie Ania Shirley jest godnym wzorem do naśladowania. Pomimo problemów jakie stawiało jej życie (była sierotą) potrafiła pokochać Maryle. Darzyła ją takim uczuciem jakby była jej rodzona matka. Nie każdego teraz na to stać. Była też bardzo ambitna. Myślę, że każdy powinien choć w małym stopniu postępować jak ona.
1 4 1
2010-03-22T20:17:36+01:00
Moim zdaniem ania jest osobą wartą do naśladowania ponieważ zawsze przebywała w gronie przyjaciół....i zawsze każdy mógł się z nia dogadać...



to jest chyba końcówka:))
1 1 1