1)przetlumacz?
a) Die Bluse ist auf dem Schreibtisch
b)Der Badeanzug liegt auf dem Sofa
c) Der Hut hängt über dem Bild
d) Der Hut hängt unter dem Bild
e) Der Pullover liegt unter dem Stuhl
f) Das T-Shirt liegt zwischen dem Sessel und der Kommode
g) Die Schuhe stehen unter dem Bett
h) Der Pullover liegt auf dem Stuhl
i) Der Rock hängt im Kleiderschrank
j)Das Kleid hängt im Schrank
k) Das T-Shirt liegt zwischen dem Sessel und der Stehlampe
l) Die Hose liegt hinter dem Fernseher

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:19:33+01:00
A) bluza jest na biurku
b) strój kąpielowy leży na kanapie
c) kapelusz wisi nad zdjęciem
d) Kapelusz jest na obrazku
e) sweter jest pod krzesłem
f) t-shirt jest między krzesłem a komodą
g) buty sa pod łóżkiem
h) sweter jest na krześle
i) spódnica wisi w szafie
j) sukienka wisi w szafie
k) t-shirt jest między krzesłem a lampą
l) spodnie leżą za TV
2010-03-22T20:45:20+01:00
A) bluza jest na biurku.
b) strój kąpielowy jest na sofie
c) kapelusz wisi nad obrazem.
d) kapelusz wisi pod obrazem.
e) pulower leży pod krzesłem
f) t-shirt leży pomiędzy komodą a fotelem
g) buty stoją pod łózkiem
h) pulower leży na krześle
i) spódnica wisi w szafie z ubraniami
j) spódnica wisi w szafie
k) T-Shirt lezy między fotelem a lampą stojącą
l) spodnie leżą za telewizorem