Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:19:00+01:00
A=1,5m
c=2,5m
z pitagorasa:

b²=c²-a²
b²=2,5²-1,5²
b²=6,25-2,25
b²=4
b=2
w odległości 2 m

dasz naj . ?
16 2 16
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T20:19:30+01:00
Dane
a=1,5m
c=2,5m
Szukane:
W jakiej odległości od drabinki ustawionej pod kątem prostym do terenu znajduje się koniec ślizgu, jeżeli drabinka ma wysokość 1,5m?
Rozwiązanie:
b²=c²-a²
b²=2,5²-1,5²
b²=6,25-2,25
b²=4
b=2
Odp:Od drabinki ustawionej pod kątem prostym do terenu znajduje się koniec ślizgu, jeżeli drabinka ma wysokość 1,5mw wynosi odległości 2 m
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T20:20:25+01:00
A = 1,5 m
c= 2,5 m

b²=c²-a²
b²=2,5²-1,5²
b²=6,25-2,25
b²=4
b=2
1 5 1