Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:20:48+01:00
Sztuczne serce...
Argument pierwszy mozesz napisac ze daje ono zycie czlowiekowi ktory skazany jest na smierc...
2) daje nadzieje choremu i jego rodzinie na to ze wszystko bedzie dobrze ze bedzie zyl normalnie i cieszyl sie zyciem
3) jest to szansa dla rozwoju medycyny ale rowniez dla ludzi ktorym przylepiono etykietke..."Śmierć"

Przeszczep jest metoda dzieki ktorej mozna zmienic los innych ludzi...pomoc im poukladac swoje zycie i cieszyc sie nim...spelniac marzenia ktore sa tak bardzo wazne


;)
2010-03-22T20:22:40+01:00
Najważniejszym dla mnie wynalazkiem jest sztuczne serce , ponieważ , gry człowiek jest już na krańcu swoich sił , ledwo oddycha i jego serce już przestaje bić , można podłożyć sztuczne serce i ta osoba może nadal żyć . Uważam , że człowiek , który to wymyślił zasługuje na wielki szacunek . Powinniśmy być z tego kogoś dumni . Dzięki temu wspaniałemu wynalazkowi można uratować czyjeś życie . To naprawdę cudowne .