No to tak mam napisać mój typowy dzień po Niemiecku no ale ja już go napisałam wystarczy przetłumaczyć na j.Niemiecki!!! Tylko żeby było poprawnie! Najlepiej jak najszybciej (daje naj :))

Mój typowy dzień

6.30 - 7.00 - Poranna toaleta
7.00 - 7.38 - Dojście do szkoły
8.00 - 14.20 - Lekcje w szkole
14.20 - 15.30 - Powrót do domu
15.30 - 16.00 - Obiad
16.00 - 17.00 - Praca domowa ( w stylu że lekcje!!! ;D )
17.00 - 20.00 - Przyjemności (gra na komputerze, oglądanie telewizji)
20.00 - 21.00 - Toaleta wieczorna
21.00 - 6.30 - Sen

3

Odpowiedzi

2010-03-22T20:19:25+01:00
6,30 bis 7,00 - Die Morgentoilette 7,00 bis 7,38 - Aufstieg in die Schule von 8,00 bis 14,20 - Unterricht in der Schule zwischen 14,20 und 15,30 - Zurück zur Startseite von 15,30 bis 16,00 - Mittagessen 16.00 - 17.00 - Hausaufgaben (in der Art des Unterrichts!; D) 17,00 - 20.00 - Pleasure (Abspielen auf dem Computer, Fernsehen) zwischen 20,00 und 21,00 - WC am Abend von 21,00 bis 6,30 - Sen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:19:50+01:00
6,30 bis 7,00 - Die Morgentoilette
7,00 bis 7,38 - Aufstieg in die Schule
8,00 bis 14,20 - Unterricht in der Schule
14,20 bis 15,30 - Back to Home
15,30 bis 16,00 - Mittagessen
16,00 bis 17,00 - Hausaufgaben (in der Art des Unterrichts!; D)
17,00 bis 20,00 - Pleasure (Abspielen auf dem Computer, Fernsehen)
Zwischen 20,00 und 21,00 - WC Abend
21,00 bis 6,30 - Sen
2010-03-22T21:13:39+01:00
Mein typischer Tag



6.30 - 7.00 – Morgentoilette
7.00 - 7.38 – Gang zur Schule
8.00 - 14.20 – Unterricht in der Schule
14.20 - 15.30 - Heimweg
15.30 - 16.00 - Mittagessen
16.00 - 17.00 - Hausaufgaben
17.00 - 20.00 - Angenehmes (Computer spielen, Fährsehen)
20.00 - 21.00 - Abendtoilette
21.00 - 6.30- Schlaf