Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:49:09+01:00
1.serdecznie zapraszam wszystkie pchly na bal który odbędzie się 23 sierpnia 2009 roku o godz.17 00.Odbędzie się on na sali balowej w zamku nad Wawelem.Będzie poczęstunek

Pchla szachrajka
2.Serdecznie zapraszem kogos tam na urodziny ktore odbedza sie 14 wrzesnia o godz 18 tego roku.odbedzie sie ona w moim domu na ulicy .................. w warszawie.Bedzie pysznytort
17 2 17
2009-10-28T19:05:04+01:00
Zaproszenie
Z wielką przyjemnością zapraszam Sz.P................ na uroczystość z okazji Dnia Edukacji Narodowej,która odbędzie się 14 października br. o godzinie 15.30 w restauracji "Młyńskie Koło" w Poznaniu.Dzień Edukacji jest szczególną okazją do spotkania się i podziękowania Państwu za trud i wysiłek kształtowania nowych pokoleń. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w uroczystości.
z wyrazami szacunku
................
6 4 6