Uzupełnij przysłowia odpowiednimi przydawkami . :
- Kłamstwo jest początkiem . . . . . . . . . grzechów
- Przysięga to miecz o . . . . . ostrzach , tnie i z tej , i z tamtej
- Podejrzliwość bywa matką . . . zdrady
- Lepsza . . . prawda niż . . . . . kłamstwo .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:26:00+01:00
Kłamstwo jest początkiem WSZYSTKICH grzechów.
Przysięga to miecz o DWÓCH ostrzach , tnie i z tej , i z tamtej.
Podejrzliwość bywa matką WSZELKIEJ zdrady.
Lepsza NAJGORSZA prawda niż NAJGORSZE kłamstwo .
12 4 12
  • ivi8
  • Początkujący
2010-03-22T20:26:18+01:00
Kłamstwo jest początkiem wszystkich grzechów.
Przysięga to miecz o obu ostrzach...
Podejrzliwość bywa matka wszelkiej zdrady.
Lepsza gorzka prawda niż słodkie kłamstwo.
10 4 10