Odpowiedzi

2010-03-22T20:23:37+01:00
1.Dzięki pisaniu można szybciej doręczyć ważne wiadomości z różnych instytucji
2.Dzięki listom można szybciej przekazać życzenia albo informacje z zagranicy
1 1 1
2010-03-22T20:24:46+01:00
-możemy się porozumieć z osobami , które nie mają telefonu ani internetu.
-.Dzięki listom można szybciej przekazać życzenia albo informacje z zagranicy i z kraju




liczę na naj i pozdraiwam ;]
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:26:43+01:00
Pisanie listów pozwala nam podzielić się swoimi wiadomościami,z bliską naszemu sercu osobie.W liście możemy wyrazić nasze uczucia.

Listy piszemydo różnych instytucji,urzędów,w celu zwrócenia uwagi na konkretny temat,coś co nas nurtuje.
2 3 2