Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:27:25+01:00
Dane:
q = 10 ⁻⁴ [C] (chyba o to chodzi w danych!)
W = 0,6 J
Rozw.:
U = W/q = 0,6 J/10 ⁻⁴ [C] = 6000 V
3 5 3
2010-03-22T20:33:37+01:00
Q=10^-4 C
W=0,6J
Uab=?
---------------------------------------------------------
W=q*Uab
Uab=W/q=0,6J/(10^-4 C)=0,6*10^4 V=6*10^3 V=6 kV
Uab- napięcie czyli różnica potencjałów między punktami A i B.
Nie mam co poprawiać.
5 4 5