Odpowiedzi

2010-03-22T20:28:23+01:00
Wiosen a to pikna pora roku. Robi się ciepło i zawierzętam wracają do rzycia. można juz chodzić w wiosennych kurtkach. . nie trzeba nosić czapek.
więcej przebywamy w domu. można jeździć na descorolce jak ktoś nie ma to na roweże



PS:nie miełam nic innego wymyśleć
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:34:34+01:00
W mojej miejscowości w tą niedzielę zawitała piękna wiosna . Rano było słonecznie . Różnokolorowe ptaki śpiewały , siedząc na zielonych drzewach . Czuć było w powietrzu , że zaczyna się nowa pora roku . Skończyła się zima i przyszła moja ulubiona pora roku - wiosna . Po południu usiadłam sobie na ławce przed domem , aby posłuchać prześlicznego śpiewu ptaków i pooddychać świeżym powietrzem . Bardzo lubię ten okres czasu , kiedy przychodzi ta wspaniała wiosna . Można się wybrać na łąkę i urządzić piknik , pojechać nad jezioro i wykąpać się . Można robić wiele innych ciekawych rzeczy . Wystarczy tylko chcieć .