Odpowiedzi

2010-03-22T20:25:44+01:00
Napisz, że kłamstwo zawsze wychodzi na jaw. Prędzej czy później, nawet przez przypadek, ktoś się dowie prawdy i doniesie osobie którą okłamałeś. Coś w tym stylu.
To moja propozycja ;p
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:33:11+01:00
"Bardzo łatwo jest kogoś oszukać".
Mówimy, że kłamstwo ma krótkie nogi i to jest prawda. Jeżeli kłamiemy to prawda bardzo szybko wyjdzie na jaw. Z kłamstwa tak naprawdę nikt niema korzyści. Przez to są same kłopoty i tracimy na zaufaniu innych osób. Jesteśmy postrzegani jako osoby kłamliwe i osoby nas znające nie interesują się nami tak jak przedtem. Kłamstwo może spowodować również przykrość drugiej osobie, jest to bardzo niekulturalne i nie potrzebne. Niestety w naszych czasach kłamstwo jest często używane i nikt nie zwraca na to większej uwagi.
Tak, więc proszę aby każdy zrozumiał, że kłamstwo jest złe i może spowodować dużo niemiłych sytuacji.
4 4 4