Odpowiedzi

2010-03-22T20:27:51+01:00
Najlepsza szkoła?TYLKO W BYDLINIE!!Ma nowoczesne pracownie informatyczne 2 wielkie sale gimnastyczne i oraz boisko znajdujące sie niedaleko szkoły.Szkoła zapewnia doatkowe lekcje z każdego przedmiotu oraz 1h tygodniowo basenu!!!


Mysle ze tyle powinno wystarczyc na reklame:)
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:29:13+01:00
Chcesz zdobyć dobre wykształcenie? Mieć zapewniony idealny start w przyszłosć?
Nie czekaj! Zgłoś się do naszej szkoły! [tu jej nazwa]
Oferujemy Ci nowoczesną salę informatyczną, salę multimedialną, siłownię i salę gimnastyczną, oraz idealnie wyposażone klasy!
Zapisz się już dziś! Rozpocznij naukę razem z nami!
20 4 20
2010-03-22T20:29:55+01:00
Witajcie drodzy uczniowie innych szkół chcący uczęszczać do naszej.
Nasza szkoła jest najlepsza ponieważ oferuje bardzo wysoki poziom nauczania.
Mamy boisko do gry w piłkę nożną o wymiarach prawdziwego, przepiękną salę do fizyki i chemii. Bardzo miłych i cierpliwych nauczycieli którzy zawsze są skorzy do pomocy i właśnie dlatego nasza szkoła jest najlepsza.
37 1 37