Odpowiedzi

2010-03-22T20:29:10+01:00
Moim zdaniem Książka ,, Przygody Tomka Sawyera'' jest bardzo ciekawa. Tomek odkrywa nowe przygody , które jak zaczynamy czytać to chcemy się dowiedzieć co będzie dalej.
21 4 21
2010-03-22T20:29:58+01:00
Tomek Sewera byl chlopcem ktory figlowal rozne kawaly swojej cioci Polly ale ocena jego jest dobra




(moze byc??;/)
54 4 54
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:37:10+01:00
Tomek to bardzo sympatyczny boharer.Można go polubic, choc prócz zalket posiada mnóstwo wad. Jest wiernym i oddanym przyjacielem i nawet będąc w tarapatach nie zapomina o tych których kocha.Coc nie jest idealnym wzorem do naśladowania, to wielokrotnie udopwadnia, że zasługuje na miłośc bliskich i podziw czytelników.
36 4 36