1. Wyjaśnij na czym polega różnica między koczowniczym a osiadłym trybem życia. Na około nie więcej niż pół strony zesz.
2.Co zmieniła w życiu człowieka umiejętność wytopu metali.
tez na ok. pół strony.

PLISSSS!!!!!!!!!!!!!
Z GÓRY DZIEX
DAJE NAJ..

TYM CO ROZWIĄŻĄ JAKOŚ FAJNIE ODWDZIĘCZĘ SIĘ

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:31:10+01:00
Koczowniczt tryb Zycia polega na ciągłej zmianie miejsca "zamieszkania". Taki tryb prowadzili np. ludzie pierwotni. Szukali oni lepszych miejsc w których nie brakło by im pożywienia oraz innych zasobów naturalnych. Do dziś niektóre grupy spłeczne nie osiedlają się na stałe.

Osiadły tryb życia czyli mieszkanie w jednym miejscu .... w dawnych czasach był tryb koczowniczy - przenoszenie sie w inne miejsce gdzie bylo wiecej pozywienia natomiast poźniej nastał tryb osiadły. Przebywanie w jednym miejscu nie szukajac pożywienia, a np uprawianie roli czy cos takiego
112 4 112
2010-03-22T20:31:57+01:00
Koczowniczy tryb życia to znaczy ,że przemieszczają się z miejsca na miejsce jak im zabraknie pożywienia.Osiadły to znaczy ,że w tym samym miejscu siedzą i tyle. :)
27 3 27
2010-03-22T20:34:03+01:00
1 .Osiadły tryb życia był wtedy gdy ludzie byli w jednym miejscu to było później niż koczowniczy tryb zycia>
.koczowniczy tryb zycia był wtedy gdy ludzie przenosili się z miejsca na miejsce musieli wtedy budowac czasowe szałasy lub spali pod gołym niebem.

2. wytom metali wiele zmieniło w życiu człowieka można bylo między innymi wytapiali różne żeczy lecz nie zawsze czasem to było uciążliwe
69 1 69