Odpowiedzi

2010-03-22T20:38:05+01:00
Boże ty umarłeś za nasze grzech na krzyżu. Tak mocno cierpiałeś. Każdy z nas jest bardzo ci wdzięczny. Prosimy Jezu czuwaj nad nami o każdej porze dnia i nocy. Nie opuszczaj Nas. Twoja chwała jest na wieki wieków amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:38:28+01:00
Cierpiący Jezu,
Niech twe przenajświętsze rany,
Oczyszczą me sumienie swą krwią,
Abym miał czysty umysł i serce.
Bądź pozdrowiony Jezu ,
Życie swe oddający za nas grzeszników!

Amen
2010-03-22T20:39:34+01:00
O Jezu któryś cierpiał za nas i za nasze grzechy, zmiłuj się nad nami i wybaw nas od grzechu . Jezu dopomóż nam ludziom w codziennym i niecodziennych problemach i pobłogosław nas i nasze rodziny byśmy wszyscy mogli mieszkać z Tobą w królestwie Bożym. Amen.