Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:02:56+01:00
1500zl-100%
x zl - 19%

x=(19*1500)/100=285 zl

2500zl -100%
x zl - 19%

x=(19*2500)/100=475 zl

475-285=190 zl

odp:Pan Piotr placi 190 zl podatku wiecej.
2009-10-28T17:11:13+01:00
1500___100% 1500*19/100=285zł-podatek pana Artura
X
x ___19%
2500___100% 2500*19/100%=475zł-podatek pana Piotra
X
x___19%

475zł-285zł=190zł-o tyle wyższy jest podatek pana piotra.
2009-10-28T18:22:27+01:00
1500 zł - zarobek p. Artura
2500 zl - zarobek p. Piotra
19 % - wysokość podatku

19 % * 1500 zł = 19/100 * 1500 = 19 * 15 = 285 zł - podatek p. A.
19 % * 2500 zł = 19/100 * 2500 = 19 * 25 = 475 zł podatek p. P.

475 zł - 285 zł = 190 zł - różnica podatków

Odp. pan Piotr płaci o 190 zł więcej podatku.